ivaniclixx
participant
desconnectat
|
És molt optimista pensar que un cotxe amb aquest atractiu, aquest rendiment, tecnologia que rebossa pertot arreu pugui assolir-se amb un preu de venda tan baix com 50.000 dòlars ( sobre 49.000 dòlars s'anuncia a la seva web ).
Ja es poden fer reserves per 4.000 eur a la seva web de teslamotors.com; jo, de moment, els he enviat un e-mail preguntant-los sobre la seva sortida al mercat espanyol, ja que només mencionen el mercat americà i europeu en general, com ara si disposaran de concessionaris i demés pel tema de les revisions, repostos, garantía etc. Segons em sembla recordar disposen d'un "concesionari" a Madrid, i no sé si a Barcelona també.
Espero que em concretin una mica més d'informació i, tan bon punt la tingui us la comunicaré.
El mateix vaig fer enviant un correu a Bergé Automoción, preguntant sobre el BYD E6, i la seva resposta va ser bàsicament nul·la, i amb això em refereixo a que no em van facilitar cap tipus d'informació, ni sobre la data final de llançament del cotxe, preu, etc... res de res.
¡Salutacions!
Iván
|