Jan Delcrous
participant
desconnectat
Posts: 36
|
Hola Roger , Has solucionat el problema de les bateries ?
Jo tampoc sóc un manetes però crec que Renobat de Figueres,que tenen certa relació amb Volt-Tour, tenen bateries de plom cícliques i de descàrrega profunda.Potser et poden aconsellar i si va bé es pot posar al fòrum com a solució per a altres usuaris. Al meu entendre, si el sistema de càrrega i balanç de les bateries de plom el solucionen només és qüestió de connectar al + i - de la Vectrix. No sé si han incorporat al seu catàleg bateries de LiFePo4,crec que ho tenien en projecte.Hi han moltes bicis-e,cadires de minusvàlids, grúes per mourel´s,carrets de golf,motos,patinets,eines portàtils etc que estan demanant amb urgència una respòsta fiable al problema del recanvi i assistència.
Si fas anar elements de BMS Battery, Golden Motor o altres ja has de fer totes les connexions per fer el balanç i segons el voltatge i intensitat del pack el carregador ha d´estar a l´alçada de la demanda.En aquest cas jo no hi entenc gens,potser algú del fòrum que hi entengui et pot aconsellar. Els que domineu la llengua anglesa podeu donar un cop d´ull a les webs i fer la consulta en concret : Nº de cel·les,connectors,suports,BMS Battery Managemenr System,carregador,preu,enviament (Ull amb DHL ...!) duanes,temps d´entrega,pagament,garantia i recanvis post venda ... Si coneixes algun importador és el millor.
He llegit en diferents forums que els vehicles que al frenar fan anar el regeneratiu per carregar o donar corrent contraelectricmotriu estressen molt les bateries i perden cicles de càrrega si la electrónica no és molt ben feta.Conec qui ha eliminat aquesta possibilitat en les bicis-e.
Sort ! Estaré atent al fil a veure com evoluciona.Salut! Jan
|